Skupinové lekce

  1. Úvod
  2. |
  3. Skupinové lekce

Jen u nás navíc najdeš skupinové lekce v párty stylu, kde kvalitní hudba a světelné efekty jen umocní atmosféru a vybičují tě k ještě lepším výsledkům!

 

Jumping

Dynamická a zábavná forma cvičení. Střídají se rychlé a pomalé série, při kterých kromě sprintu a různých stylů skákání procvičíte během posilování celé tělo. Oproti běžnému skákání, nebo běhu jsou veškeré nárazy na klouby utlumeny a proto je jumping vhodný pro lidi trpícími problémy s kyčlemi a koleny.

Zumba

Intervalový trénink při kterém se střídají rychlé a pomalé skladby. Kombinuje prvky aerobiku s prvky latinskoamerických tanců jako například samba, salsa, cha-cha a jiné. Pro zvládnutí Zumby není třeba umět tančit, protože rytmus a atmosféra lekce vás automaticky povede. Zumbou posílíte primárně boky, hýždě, břicho a také kardiovaskulární systém.

Kangoo Jumps

Speciální boty určené k aerobnímu tréninku. Lekce jsou dynamické, proložené lehkými tanečními prvky. Skákání na Kangoo Jumps je mnohem účinnější než obyčejný běh, jelikož je třeba zapojit více svalových skupin. Boty byly v devadesátých letech původně navrženy jako rehabilitační pomůcka pro sportovce a proto jsou nárazy na klouby utlumeny až o 80%. Díky tomu je Kangoo vhodné pro lidi trpícími problémy s kyčlemi a koleny.

Kruhový trénink

Komplexní, celotělové cvičení, při kterém se střídají aerobní a anaerobní cviky. Po rozehřátí, při kterém rozproudíte krev a zvýšíte tepovou frekvenci přejdete na postup různými stanovišti, ze kterých se skládá celý "kruháč". Cvičíme s využitím různých pomůcek jako například činky, bosu, odporové gumy, kettlebell, agility žebříky, ale i s váhou vlastního těla. Díky tomu vás cviky neomrzí a posílíte opravdu celé tělo. Instruktor celou dobu dbá na správné provedení cviků, abyste si neosvojili špatné pohybové návyky.